Bevers: De Stuiters

Opkomst Tijden: Zaterdag van 09:00 tot 11:00

Binnen de speltak Bevers leren de kinderen spelenderwijs scoutingactiviteiten. Dit doen zij in een themaverhaal. In dit thema verhaal komen de kinderen in het dorp Hotsjietonia, waar veel verschillende thema-figuren leven. Op dit moment spelen de kinderen voornamelijk met Stanley Stekker, Rebbel, Bas Bos en Fleur Kleur.

Soms komen de andere inwoners ook lekker meedoen. Van elke themafiguur leren de Bevers namelijk weer iets nieuws. Tijdens de opkomsten gaan ze bijvoorbeeld buiten spelen en sporen zoeken met Rebbel, spelletjes spelen, knutselen en bouwen met Stanley Stekker, zaadjes planten met Rozemarijn en water avonturen beleven met Sterre Stroom.
Wilt uw zoon of dochter graag een aantal keren meekijken met onze opkomsten? Dan kan dat, schrijf je in via het inschrijfformulier en dan maken wij zo snel mogelijk een afspraak voor jou eerste kijkopkomst.
Iedere zaterdag wordt de opkomst verzorgd door de speltakleiding. Hieronder stellen zij zichzelf kort voor.

Timo

Teamleider
Scouting naam: Stanley Stekker

Ik ben Timo, beter bekend als Stanley Stekker en teamleider bij de bevers, ik zit al sinds 2009 op scouting en geef al sinds 2018 leiding bij de bevers en ik ben nog lang niet van plan om te stoppen. Het is mijn doel als leiding om ervoor te zorgen dat alle kids evenveel leuke ervaringen en plezier opbouwen als ik bij de scouting heb opgebouwd.

Josje

Scouting naam: Rebbel

Heyheyy, ik ben Josje. In 2009 ben ik begonnen bij de Hannie Schaft Groep en ben nog steeds fanatiek lid. Zelf ben ik lid bij de Achterrovers (18-21 jaar), en daarnaast sinds 2019 op de zaterdagochtend te vinden als Rebbel bij de bevers. Buiten scouting om ben ik afgestudeerd verpleegkundige en doe ik de HBO opleiding tot Radiodiagnostisch laborant.

Mila

Scouting naam: Fleur Kleur

Hey, mijn naam is Mila. Ik ben sinds januari 2022 leiding bij de bevers omdat ik het heel leuk vind om de kinderen te zien groeien. Ik ben terecht gekomen bij de bevers door een goede vriend van mij. Naast scouting vind ik het leuk om te zingen en studeer ik aan de pabo.

Shen

Scouting naam: Bas Bos

Hoi, Ik ben Shen! Ik ben al lid van de Hannie Schaft Groep sinds dat ik 8 jaar ben. Hier begon ik als welp bij de Sionie Horde, verder gegaan als scout bij de Istari en geƫindigd als stamlid bij de Stam+T. Sinds 2018 ben ik actief als leiding bij de Istari (11-15 jaar), onze middag scoutsgroep. Daarnaast maak ik sinds 2022 met trots deel uit van het Stuiters leidingteam als Bas Bos. Buiten scouting om studeer ik Pedagogische wetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam.