Verhuur Clubgebouw

Lokalen

Het clubgebouw heeft een afmeting van 11x31 meter en is onderverdeeld in 5 lokalen. Voor het verhuur de volgende 3 lokalen beschikbaar gesteld:

Welpenlokaal: Groot lokaal, maximaal 30 personen Scoutslokaal: Groot lokaal, maximaal 30 personen Beverlokaal: Klein lokaal, maximaal 10 personen

Keuken en Sanitair

Naast de lokalen worden de volgende faciliteiten mee verhuurd:

- Een keuken met oven, koelkast/vries combinatie,
twee grote elektrische pitten en vier kleinere elektrische pitten, twee wasbakken en veel werkoppervlakte.
- Toiletgroep met drie wc's en een urinoir.
- Douche ruimte met een douche.
- Een invalide toilet met douche.

Terrein

Rond het gebouw ligt ons eigen terrein bestaande uit:

- Twee grote grasvelden.
- Een kampvuurkuil.
- Parkeerplaats voor Aanhangers en mensen met een handicap.
- 3 vlaggen masten (ruimte voor in totaal 5 vlaggen)
- Fietsenstalling
- Opslag voor pioneerhout
- Boten loods (wordt niet verhuurd).

Verhuurtarieven

De kosten voor het huren van ons gebouw zijn €5,50 per persoon per nacht. Waarbij gerekend wordt met een minimum van 20 personen (€110,- per nacht).

Deze prijs is inclusief de kosten voor water, gas en electra.

De borg voor het gebouw, de inventaris en de sleutels bedraagd €150,- welke terug gestort wordt wanneer het gebouw weer netjes en zonder schade wordt opgeleverd na afloop van de verhuur periode.

Er wordt vanuit gegaan dat afval door de huurder zelf afgevoerd wordt. Optioneel kunnen wij door een lokale afval verwerker een afval container van 120 of 1100 liter beschikbaar laten stellen. neem voor de prijzen van eventueele afvalverwerking contact op met de verhuurder.

Verhuurovereenkomst

Voor iedere huurder wordt voorafgaand aan de huur periode een verhuurovereenkomst opgesteld. In deze overeenkomst staan de huurvoorwaarden en regels in en rond ons gebouw beschreven. Onderstaand kunt u de conceptversie van deze verhuurovereenkomst downloaden.

Plattegrond Gebouw

Omgeving

Het clubgebouw van de Hannie Schaft Groep staat in het prachtige Bos der Onverzettelijke midden in Almere. Aangrenzend aan het terrein van de scouting ligt het terrein van jeugdland. Neemt u de linker ingang van het hek voor het terrein van de Hannie Schaft Groep. Meteen naast het terrein ligt een mooi groot bos geschikt voor allerlei activiteiten.

- Op 5 a 10 min loopafstand, links het terrein af, bevind zich een extra groot grasveld voor activiteiten die meer ruimte nodig hebben.
- Op 5 min loopafstand, rechts het terrein af, bevindt zich de Leeghwaterplas. Dit is een mooi meer met een sluis en een aantal eilanden, die met bruggen verbonden zijn. Dit meer is goed geschikt voor als u wateractiviteiten wilt ondernemen.
- De genoemde sluis verbindt het meer via een gracht met het kanaal de Vaart. In de gracht is ook een grote steiger aanwezig waarvan de helft voor de vloot van het Waterwerk ter beschikking is gesteld.
- Op ongeveer 20 a 30 min varen (gemotoriseerd) ligt een veel groter meer, de Noorderplassen. Hier is ook een zwemstrand aanwezig.