Explorers: Wilde Vaart

Opkomst Tijden: Zaterdag van 14:00 tot 17:00

Hallo! Wij zijn de Wilde Vaart. Elke zaterdagmiddag hebben wij gezamenlijk een gezellige opkomst. Het verschil met de jongere speltakken is dat wij geen leiding meer hebben, maar begeleiding krijgen. Wij organiseren, onder begeleiding, zelf leuke activiteiten voor tijdens onze opkomst.

Ons programma is afwisselend. Wij zijn onderdeel van het Waterwerk dus meestal vind je ons op of rond het water met onze eigen lelievlet (bootje paars). Daarnaast spelen wij graag (bord)spelletjes of we maken een kampvuur.

Meerdere keren per jaar gaan wij met de Wilde Vaart op (weekend)kamp. Op ToDeTo en ZuWaKa leren wij de Wilde Vaart van andere groepen kennen en hebben we samen een gezellig kamp. Wij streven er naar om een keer per jaar zelf op kamp te gaan waarbij wij het kamp, onder begeleiding, zelf organiseren.

Daarnaast vinden wij het tof om te helpen met het organiseren van groepsactiviteiten voor de gehele vereniging en zetten we de eerste stappen als aspirant leiding bij de junioren speltakken.

Ben je benieuwd geworden naar onze speltak? Wij zouden het heel tof vinden als je langs komt voor een kijkopkomst. Schrijf je in via het inschrijfformulier, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op! Tot dan!
Iedere donderdag wordt de opkomst verzorgd door de speltakleiding. Hieronder stellen zij zichzelf kort voor.

Esther

Teamleider

Hoi! Mijn naam is Esther. Ik ben 25 jaar oud en ben zelf begonnen met scouting toen ik 7 was. Na een aantal jaar (team)leider te zijn geweest bij de Waterwelpen ben ik sinds dit seizoen begeleiding bij de Wilde Vaart. In het dagelijks leven werk ik als jeugdhulpverlener en studeer ik Social Work aan Hogeschool Windesheim. Naast begeleiding bij de Wilde Vaart ben ik zelf lid van de Cadenza Loodsen.

Ruben

Begeleiding
Naast de Wilde Vaart heeft onze vereniging ook nog een andere Explorers groep. Vind meer informatie over deze groepen door op de knop hiernaast te drukken.
Adventurers