Sponsoring

Voor ons als Scouting groep is het belangrijk om zo veel mogelijk kinderen een geweldige tijd te geven. Om dit te kunnen blijven doen zijn wij afhankelijk van zowel contributie als sponsoring. Mocht u of uw bedrijf ons graag willen sponsoren dan kunt u contact met ons opnemen via het contact formulier of door gebruik te maken van de onderstaande mogelijkheden zoals SponsorKliks.

SponsorKliks

Een van de manieren om onze scouting groep te steunen is door gebruik te maken van SponsorKliks. Wanneer u via de bovenstaande banner of de banner op de hoofdpagina iets koopt bij een van de bij SponsorKliks aangesloten webwinkels (oa. AliExpress, Cool Blue, Bol.com en Media Markt) ontvangen wij als vereniging een comissie zonder dat u daar extra voor hoeft te betalen! Ga naar onze SponsorKliks pagina.