Stam+T

Wanneer onze leden 21 jaar worden, kunnen zij overvliegen naar één van onze stamgroepen. Voor het landwerk zijn dit de Stam+T, de Kraktak en de Rimpelstam en voor het waterwerk de Cadenza Loodsen. Deze groepen vallen onder de plusscouts. Elk 18+ lid moet in het bezit zijn van een VOG.

De Stam+T organiseert zelf hun eigen programma met verschillende leuke activiteiten zoals kampvuuravonden, hikes, de ToDeTo en natuurlijk gezellige kampen. Daarnaast organiseren zij in samenwerking met de andere stamgroepen groepsbrede activiteiten zoals het overvliegen.

De Stam+T bestaat uit een grote groep gezellige vrienden, waarvan de meesten al jaren lang lid zijn van de vereniging. Een groot deel van hen is dan ook op de zaterdagmiddag te vinden als vrijwilliger bij andere speltakken.

Naast de Stam+T heeft onze vereniging ook nog twee andere Plusscout groepen. Vind meer informatie over deze groepen door op de knop hiernaast te drukken.
Cadenza Loodsen