Scouts: Woudlopers

Bij de Woudlopers leren de kinderen op een speelse manier om zelfstandig hun eigen weg te gaan. Naast sport en spel wordt ook aandacht besteed aan een warme maaltijd bereiden, kampvuur, pionieren, hikes, kaartlezen etc. De scouts gaan een paar keer per jaar op kamp, met natuurlijk het zomerkamp als afsluiting van het seizoen. Ook nemen wij deel aan verscheidene lokale en regionale activiteiten..

Hoi, ik ben Jaromir, ook wel bekend als Jaro. Ik zit al sinds de welpen bij de Hannie Schaft en heb het hier nog steeds enorm naar mijn zin. Naast scoutsleider zit ik ook bij de Stam+T, hier zet ik groepsoverstijgende activiteiten neer met mijn medeleden en genieten van een kampvuurtje op de zaterdagavond. Ik geef nu al een aantal jaar leiding bij de Woudlopers en ik kan niet anders zeggen dan dat het echt een fantastisch leuke groep is :)

Ik ben Mitchell, 25 jaar, geboren en getogen in Almere. Ik ben leiding geweest bij de welpen en ben nu leiding bij de scouts. In het dagelijks leven ben ik software developer en consultant. Ik zit al meer dan 15 jaar bij scouting en geniet er nog steeds van! Ik ben leiding geworden omdat ik mijn scouting tijd geweldig vond en het me enorm heeft helpen groeien op veel gebieden. Ik wil(de) de huidige generatie scouts leren wat ikzelf heb geleerd en ze de tijd geven zoals ik die ook heb gehad. Mijn lievelingseten verschilt van tijd tot tijd. Ik kan altijd genieten van een goede burrito, maar pasta gaat er ook altijd in alsof ik dagen niet heb gegeten.

Mijn naam is Daniël ben 23 jaar. Ik werk in de transport & logistiek als chauffeur. In mijn vrije tijd ben ik graag buiten met vrienden of lekker ergens naartoe aan het rijden. Ik zit al sinds dat ik 6,5 ben op scouting en ben begonnen als bever en ben nu ook lid van de 21+ scoutsgroep. Ik ben leiding geworden omdat er nieuwe leiding nodig was en ik vond het leuk om leiding te geven bij mijn oude groep waar ik zelf ook als scout bij heb gezeten. Ik wil graag mijn ervaring doorgeven aan de nieuwe Scouts. Mijn lievelingseten is Lasagne en een lekker stukje vlees.

Hoi ik ben Anke en in het dagelijkse leven ben ik kunstenaar in het breedste zin van het woord. Ook geef ik onder meer kunst gerelateerde workshops aan bijvoorbeeld basisscholen. Ik ben sinds 2000 lid van de HSG waar ik vanaf de welpen tot aan de 21+ scouts ben doorgegroeid als, al zeg ik het zelf, volwaardige scout. De dingen die ik in die 20 jaar geleerd heb wil ik graag overbrengen aan de nieuwe generatie scouts. Leidinggeven bij mijn oude scoutsgroep was daarom de meest logische stap. Voor een goed gevuld bord andijviestamppot kun je me, spreekwoordelijk, ‘s nachts wakker maken!

Mijn naam is Thijs en ik ben 23 jaar. Ik ben toen ik 7 jaar was begonnen bij de HSG als welp bij de Mowgli horde en daarna als Woudloper. Op mijn 15e ben ik weggegaan bij de scouting, maar 5 jaar later toch met spijt weer teruggekomen. Naast leiding bij de Woudlopers ben ik lid van de Stam+T en coach bij de Achterrovers. In eerste instantie ben ik leiding geworden omdat er een tekort aan leiding was, maar heb na 1 opkomst meelopen niet meer omgekomen. Italiaans eten gaat er bij mij altijd wel in, een goede pizza of pasta zeg ik geen nee tegen.
Naast de Woudlopers heeft onze vereniging ook nog twee andere Scout groepen. Vind meer informatie over deze groepen door op de knoppen hiernaast te drukken.
Waterscouts
Istari